- Nowy
Darmowa dostawa od 150 zł!
Darmowa dostawa od 150 zł!
Gra planszowa Time's Up! Harry Potter Rebel. Dedykowana dla graczy - od 8 lat wzwyż. Minimalna liczba graczy to 4, a maksymalna- im więcej tym lepiej. Czas rozgrywki: 30 min.
Gra planszowa Time's Up! Harry Potter Rebel. Dedykowana dla graczy - od 8 lat wzwyż. Minimalna liczba graczy to 4, a maksymalna- im więcej tym lepiej. Czas rozgrywki: 30 min.
Gra Time's Up! Harry Potter to niezwykle ekscytujący sposób na spędzenie czasu z rodziną i przyjaciółmi. Ta wersja kalamburów z motywami z sagi o czarodzieju zapewni mnóstwo śmiechu i dobrej zabawy. Idealna dla młodszych i starszych graczy - od 8 lat wzwyż. Zagracie w 4 osoby lub nawet więcej - im więcej tym lepiej!
Czas jednej rozgrywki to zaledwie 30 minut. Idealna na każdą imprezę!
Nietypowe kalambury, w których musimy nie tylko kreatywnie przedstawić wylosowane słowa, ale też zapamiętać, jak robią to inni? To właśnie Time's Up! Podczas 3 rund naszym zadaniem jest zaprezentować hasła drużynie: najpierw opisując, co mamy na myśli, później używając tylko jednego słowa, a na koniec pokazując treść bez mówienia.
Time's Up! Harry Potter zawiera 440 haseł związanych ze światem małego czarodzieja. Znajdziesz wśród nich znane miejsca i postacie, zaklęcia, stworzenia i przedmioty. Słowem: wszystko to, co jest bliskie sercu każdego fana serii. Dodatkowo gra oferuje aż 3 poziomy trudności („uczeń”, „profesor” oraz „dyrektor”), dzięki czemu możemy ją dopasować do tego, jak dobrze znamy czarodziejski świat.
Rozgrywka w Time's Up! składa się z 3 rund, podczas których korzystamy z tego samego zestawu kart z hasłami:
✅ Opis swobodny. Drużyny mają za zadanie odgadnięcie jak największej liczby haseł prezentowanych przez członka swojej drużyny. Może on opowiadać o haśle w dowolny sposób (oczywiście poza mówieniem wprost, o co chodzi), a pozostali gracze mają nieograniczoną liczbę prób odgadnięcia hasła.
✅ Jedno słowo. Tym razem członek drużyny może podać tylko jedno słowo-skojarzenie, które naprowadzi drużynę na odpowiednie hasło. Grupa ma jedną próbę odgadnięcia!
✅ Pantomima. Aby zaprezentować wylosowane hasło, członek drużyny nie może używać słów. Zostaje gestykulacja i wydawanie dźwięków.
✅ Dzięki temu, że we wszystkich 3 rundach korzystamy z tej samej puli kart, musimy nie tylko odgadywać hasła, ale też zapamiętywać kluczowe skojarzenia, jakie mieliśmy z nimi my i pozostali gracze.
ZAWARTOŚĆ PUDEŁKA:
✅ 220 kart
✅ instrukcja
✅ klepsydra
✅ woreczek
✅ notes do zapisywania wyników