Blog

Regulamin

Sklepu Internetowego PlanetaAGD.pl

obowiązujący od 4.10.2024r.

Właścicielem Sklepu Internetowego PlanetaAGD.PL prowadzonego pod adresem: www.planetagd.pl jest CSVK spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Krakowie, adres: ul. Zamoyskiego 81/11, 30-519 Kraków, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Krakowa - Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0001025437, REGON: 366059372, NIP: 6762518282, BDO: 000104590 kapitał zakładowy: 542 100,00 zł.

Adresy pocztowe i numery kontaktowe:

PLANETAAGD.pl / CSVK Sp. z o.o., ul. Zamoyskiego 81/11, 30-519 Kraków;
REKLAMACJE i ZWORTY: PLANETAAGD / CSVK Sp. z o.o., ul. Poniatowskiego 12, 32-700 Bochnia;
Adres e-mail: kontakt@planetaagd.pl  
Numer telefonu: +48 12 31 20 444

Treść niniejszego regulaminu określa zasady umów sprzedaży zawieranych na odległość oraz usług świadczonych drogą elektroniczną przez CSVK Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie.
Niniejsza treść stanowi regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną, o którym mowa w art. 8 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.

§ 1.

Definicje

Przyjmuje się, że użyte w treści niniejszego Regulaminu wyrażenia oznaczają:

  1. Ustawa o prawach konsumenta –  ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, t.j. z dnia 7 grudnia 2023 r. (Dz.U. z 2023 r. poz. 2759);
  2. Kodeks cywilny –ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny, t.j. z dnia 21 czerwca 2024 r. (Dz.U. z 2024 r. poz. 1061);
  3. Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną –ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, t.j. z dnia 6 lutego 2020 r. (Dz.U. z 2020 r. poz. 344);
  4. Prawo telekomunikacyjne – ustawa z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne, t.j. z dnia 7 grudnia 2023 r. (Dz.U. z 2024 r. poz. 34),
  5. Regulamin – niniejszy regulamin;
  6. Sklep PlanetaAGD.pl –Sklep Internetowy PlanetaAGD.pl prowadzony pod adresem: www.planetagd.pl;
  7. Strona Internetowa –strona internetową Sklepu PlanetaAGD.pl, pod adresem: www.planetagd.pl;
  8. Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna, jednostka organizacyjna nieposiadającą osobowości prawnej, która zgodnie z art. 431 Kodeksu cywilnego prowadzi we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową w związku z czynnościami prawnymi, których zakres obejmuje treść niniejszego Regulaminu;
  9. Konsument – osoba fizyczna, która zgodnie z art. 221 Kodeksu cywilnego dokonuje z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową;
  10. Przedsiębiorca na prawach Konsumenta –osoba fizyczną, o której mowa w art. 7 aa ustawy o Prawach Konsumenta, zawierająca umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej. Gdy w niniejszym Regulaminie jest mowa o Konsumencie, rozumie się przez to również Przedsiębiorcę na prawach konsumenta;
  11. Klient – Konsument, Przedsiębiorca lub Przedsiębiorca na prawach Konsumenta, który zawiera umowę sprzedaży w Sklepie Internetowym Planetaagd.pk; Klient jest jednocześnie Usługobiorcą;
  12. Sprzedawca – Przedsiębiorca prowadzący sklep internetowy PlanetaAGD.pl tj. spółkę CSVK Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie, adres: ul. Jana Zamoyskiego 81/11, 30-519 Kraków, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Krakowa - Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0001025437, REGON: 366059372, NIP: 6762518282, BDO: 000104590, kapitał zakładowy: 542 100,00 zł; Sprzedawca jest jednocześnie Usługodawcą;
  13. Dni robocze - dni tygodnia od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy;
  14. Dane Osobowe - wszelkie informacje o zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osobie fizycznej; możliwa do zidentyfikowania osoba fizyczna to osoba, którą można bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować, w szczególności na podstawie identyfikatora takiego jak imię i nazwisko, numer identyfikacyjny, dane o lokalizacji, identyfikator internetowy lub jeden bądź kilka szczególnych czynników określających fizyczną, fizjologiczną, genetyczną, psychiczną, ekonomiczną, kulturową lub społeczną tożsamość osoby fizycznej;
  15. Towary –wszelkie materialne rzeczy ruchome oferowane do sprzedaży w Sklepie Internetowym PlanetaAGD.pl;
  16. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta, które w sposób bezpośredni zmierza do zawarcia umowy sprzedaży. Oświadczenie to winno zawierać w szczególności rodzaj i liczbę towaru;
  17. Moment wydania towarów –moment, w którym Zamówienie Klienta zostało skompletowane i zapakowane i przekazane do wydania Przewoźnikowi lub do odbioru osobistego w Lokalu Sprzedawcy;
  18. Lokal Sprzedawcy –lokal Sprzedawcy przy ul. Poniatowskiego 12 w Bochni, kod pocztowy32-700;
  19. Koszyk –narzędzie informatyczne, funkcjonalność sklepu internetowego PlanetaAGD.pl, umożliwiającą złożenie Zamówienia. Do Koszyka trafiają towary, które Klient zamawia; za pomocą Koszyka Klient wskazuje Towary i ich ilości, które zamawia oraz przelicza całkowitą wartość Zamówienia i koszty dostawy.
  20. Umowa sprzedaży – umowa cywilnoprawna, na mocy której Sprzedawca zobowiązuje się przenieść na Klienta własność Towarów i mu je wydać, a Klient zobowiązuje się je odebrać i zapłacić Sprzedawcy cenę.
  21. Umowa zawarta na odległość – każda umowa zawarta pomiędzy Sprzedawcą a Klientem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość, bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.
  22. Trwały nośnik – materiał lub narzędzie umożliwiające Klientowi przechowywanie informacji kierowanych osobiście do niego, w sposób umożliwiający dostęp do informacji w przyszłości przez czas odpowiedni do celów, jakim te informacje służą, i które pozwalają na odtworzenie przechowywanych informacji w niezmienionej postaci. Trwałym nośnikiem może być np. plik tekstowy, wiadomość przesłana na adres poczty elektronicznej (e-mail) czy wiadomość SMS/MMS.
  23. Usługa świadczona drogą elektroniczną – usługa świadczona przez Usługodawcę na odległość (bez jednoczesnej obecności stron), poprzez przekazanie danych na indywidualne żądanie Usługobiorcy, przesyłanej i otrzymywanej za pomocą urządzeń do elektronicznego przetwarzania, włącznie z kompresją cyfrową, i przechowywania danych, która jest w całości nadawana, odbierana lub transmitowana za pomocą sieci teleinformatycznej w rozumieniu przepisów Prawa telekomunikacyjnego;
  24. Usługodawca – Przedsiębiorca prowadzący sklep internetowy PlanetaAGD.pl tj. spółkę CSVK sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie, adres: ul. Zamoyskiego 81/11, 30-519 Kraków, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Krakowa - Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0001025437, REGON: 366059372, NIP: 6762518282, BDO 000104590, kapitał zakładowy: 542 100,00 zł; Usługodawca jest jednocześnie Sprzedawcą;
  25. Usługobiorca – osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, która korzysta z usługi świadczonej przez usługodawcę drogą elektroniczną; Usługobiorca może być jednocześnie Klientem;
  26. Konto – indywidualny dla każdego Usługobiorcy panel, uruchomiony na jego rzecz w Sklepie Internetowym, po dokonaniu skutecznej Rejestracji przez Usługobiorcę;
  27. Login – indywidualne oznaczenie Usługobiorcy w postaci jego adresu e-mail; Login wymagany jest wraz z Hasłem do dokonania Rejestracji Konta oraz zalogowania się do niego w Sklepie PlanetaAgd.pl;
  28. Rejestracja - czynność faktyczna Usługobiorcy dokonana na zasadach ustalonych w Regulaminie służąca dobrowolnemu powierzeniu Sprzedawcy danych Usługobiorcy w celu utworzenia Konta – niezbędna dla korzystania przez Usługobiorcę ze wszystkich dostępnych dla nich funkcji Sklepu PlanetaAgd.pl;
  29. Hasło – ciąg znaków literowych, cyfrowych lub innych wybranych przez Usługobiorcę podczas Rejestracji, niezbędny dla zabezpieczenia dostępu do Konta Klienta w Sklepie PlanetaAGD.pl. Hasło ustalane jest przez Klienta podczas dokonywania Rejestracji Klienta w Sklepie PlanetaAGD.pl. Hasło musi składać się z minimum 8 znaków i zostać ocenione przy Rejestracji przez funkcjonalność Sklepu PlanetaAGD jako „silne”;
  30. System płatności elektronicznej – system płatności elektronicznej, za pośrednictwem którego można dokonać płatności za zamówiony Towar, działający na podstawie odrębnego regulaminu podmiotu prowadzącego dany serwis (np. PayU). Poszczególne Systemy płatności elektronicznej mogą oferować za swoim pośrednictwem korzystanie z dodatkowych metod płatności;
  31. Przewoźnik – przedsiębiorca przewozowy, z którym współpracuje Sprzedawca w zakresie dokonywania Dostawy Towarów;
  32. Adresat – osoba wskazana przez Sprzedawcę lub Klienta jako właściwy do odebrania przesyłki;
  33. Gwarancja - dobrowolne oświadczenie gwaranta (np. sprzedawcy lub producenta), które określa obowiązki gwaranta i uprawnienia Klienta w przypadku, gdy rzecz sprzedana nie ma właściwości określonych w tym oświadczeniu;
  34. Uprawnienia konsumenta - prawa określone w ustawie o Prawach Konsumenta, w oparciu o które Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta może dochodzić odpowiedzialności Sprzedawcy w związku z ujawnionym brakiem zgodności Towaru z umową;
  35. Towar zgodny z umową – Towar wypełniający przesłanki wskazane w art. 43b Ustawy o prawach konsumenta;
  36. Informacja handlowa – każda informacja przeznaczona bezpośrednio lub pośrednio do promowania Towarów, usług lub wizerunku Sprzedawcy, z wyłączeniem informacji umożliwiającej porozumiewanie się za pomocą środków komunikacji elektronicznej z określoną osobą oraz informacji o Towarach i usługach niesłużącej osiągnięciu efektu handlowego pożądanego przez podmiot, który zleca jej rozpowszechnianie, w szczególności bez wynagrodzenia lub innych korzyści od producentów, sprzedawców i świadczących usługi;
  37. Newsletter – usługa świadczona drogą elektroniczną przez Usługodawcę za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail polegająca na cyklicznej subskrypcji Informacji handlowej. 

§ 2.

Świadczenie usług drogą elektroniczną

  1. Do korzystania ze Sklepu PlanetaAGD.pl oraz składania Zamówień wymagane jest:
    1. Korzystanie z urządzenia końcowego (np. komputer, smartfon, tablet);
    2. Stabilny dostęp do sieci Internet,
    3. korzystanie z przeglądarki internetowej:
      - Internet Explorer 11 lub nowszy z włączoną obsługą Java Script, akceptującą Cookies;
      - Mozilla Firefox 55 lub nowsza z włączoną obsługą Java Script, akceptującą pliki Cookies;
      - Google Chrome w wersji 65.x lub nowsza z włączoną obsługą Java Script, akceptującą pliki Cookies;
      - Google Chrome Mobile w wersji 65.x lub nowszej z włączoną obsługą Java Script, akceptującą pliki Cookies;
      - innej przeglądarki o parametrach analogicznych do przeglądarek wymienionych powyżej;
    4. korzystanie z oprogramowania do odczytywania plików zapisanych w formacie „pdf” (np. Adobe Reader);
    5. aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail). 
  2. Usługobiorca obowiązany jest do korzystania ze Sklepu Internetowego w sposób zgodny z prawem i dobrymi obyczajami mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych oraz praw autorskich i własności intelektualnej Usługodawcy oraz osób trzecich. Usługobiorca obowiązany jest do wprowadzania danych zgodnych ze stanem faktycznym. Usługobiorcę obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym.
  3. Przeglądanie oferty Sklepu PlanetaAGD.pl oraz złożenie Zamówienia jako gość nie wymaga utworzenia Konta (Rejestracji).
  4. Umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną zostaje zawarta:
    1. w przypadku usługi Rejestracji – z chwilą dokonania Rejestracji Konta,
    2. w przypadku usługi złożenia Zamówienia jako gość – z chwilą jego złożenia, po uprzedniej akceptacji Regulaminu i Polityki Prywatności;
    3. w przypadku Newslettera – z chwilą wysłania swojego adresu e-mail w celu subskrypcji Newslettera wpisanego przez Usługobiorcę w odpowiednim polu tekstowym albo zaznaczenia, w trakcie Rejestracji, odpowiedniego checkboxa.
  5. Świadczenie usług drogą elektroniczną i korzystanie z funkcjonalności Sklepu Internetowego są bezpłatne.
  6. Usługobiorca, który zarejestrował Konto na stronie Usługodawcy, rozwiązuje umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną poprzez zgłoszenie żądania usunięcia swojego Konta w drodze wiadomości e-mail wysłanej na adres kontakt@planetaagd.pl. Usługodawca usuwa zarejestrowane Konto lub/i adres e-mail z listy subskrybentów bez zbędnej zwłoki, zgodnie z wolą Usługobiorcy i w oparciu o obowiązujące przepisy prawa.
  7. Usługobiorca, który zasubskrybował Newsletter, rozwiązuje umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną w przedmiocie subskrypcji Newslettera poprzez zgłoszenie żądania usunięcia podanego przez siebie adresu e-mail z bazy subskrybentów Newslettera w drodze wiadomości e-mail wysłanej na adres kontakt@planetaagd.pl. Usługodawca usuwa zarejestrowany adres e-mail z listy subskrybentów bez zbędnej zwłoki.
  8. Usługodawca wykorzystuje pliki typu cookie, aby gromadzić informacje związane z korzystaniem ze Sklepu PlanetaAGD.pl przez Usługobiorcę w celu utrzymania sesji zalogowanego Usługobiorcy oraz do prowadzenia statystyk oglądalności podstron Sklepu PlanetaAGD.pl. Usługobiorca może w każdej chwili usunąć umieszczone pliki cookie lub zablokować umieszczanie plików cookie za pomocą opcji dostępnych w jego przeglądarce internetowej. Szczegółowe informacje odnośnie zasad przechowywania i dostępu do informacji na urządzeniach Usługobiorcy jest określona Polityce Prywatności zamieszonej na Stronie Internetowej.
  9. Reklamacje dotyczące usług świadczonych drogą elektroniczną przez Usługodawcę można składać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: kontakt@planetaagd.pl lub pisemnie na adres: PLANETAAGD / CSVK Sp. z o.o., ul. Poniatowskiego 12, 32-700 Bochnia. Reklamacja Usługobiorcy powinna wskazywać w szczególności informacje i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, a przede wszystkim: rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości, roszczenia, dane kontaktowe, w tym adres e-mail. Usługodawca odpowie na reklamację w terminie 14 dni od dnia jej złożenia. Usługodawca zobowiązuje się usunąć w rozsądnym terminie nieprawidłowości, jakie zostały zgłoszone przez Usługobiorców.
  10. Sprzedawca jest uprawniony do przerw lub zakłóceń w świadczeniu usług drogą elektroniczną i udostępnianiu Sklepu PlanetaAGD.pl, w razie:
    1. modyfikacji, modernizacji, rozbudowy lub konserwacji systemu teleinformatycznego lub oprogramowania Sprzedawcy;
    2. siły wyższej, działań lub zaniechań osób trzecich.
  11. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność tylko w przypadku umyślnego wyrządzenia szkody i w granicach rzeczywiście poniesionych strat przez Usługobiorcę będącego Przedsiębiorcą.
  12. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za niewykonanie lub nienależyte wykonywanie usług świadczonych drogą elektroniczną, jeżeli jest to spowodowane przez osoby trzecie (w szczególności operatorów telekomunikacyjnych, dostawców łączy telekomunikacyjnych i energii elektrycznej). Sprzedawca ponosi jednak odpowiedzialność jak za własne działanie lub zaniechanie za działania lub zaniechania osób, z których pomocą wykonuje usługi świadczone drogą elektroniczną, jak również osób, którym wykonanie tych usług powierza.
  13. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za niemożliwość lub utrudnienia w korzystaniu z Sklepu PlanetaAGD.pl, wynikające z przyczyn leżących po stronie Usługobiorcy, w tym za utratę przez Usługobiorcę lub wejście w posiadanie przez osoby trzecie (niezależnie od sposobu) jego Hasła.
  14. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności z tytułu szkód spowodowanych działaniami lub zaniechaniami Usługobiorcy, w tym za korzystanie przez niego z Sklepu PlanetaAGD.pl w sposób niezgodny z obowiązującymi przepisami prawa lub Regulaminem.
  15. Źródłem zobowiązań Sprzedawcy jest niniejszy Regulamin, łączące Strony umowy oraz bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa.
  16. Sprzedawca udostępnia Usługobiorcy aktualne informacje o szczególnych zagrożeniach związanych z korzystaniem z usługi świadczonej drogą elektroniczną oraz funkcji i celu oprogramowania lub danych niebędących składnikiem Sklepu PlanetaAGD.pl, wprowadzanych przez Sprzedawcę do systemu teleinformatycznego, którym się posługuje. Aktualne informacje będą udostępniane na stronie https://planetaagd.pl/.

§ 3.

Funkcjonalności Sklepu PlanetaAGD.pl

  1. Sklep Internetowy po utworzeniu Konta (Rejestracja) i zalogowaniu się do niego umożliwia przeglądanie historii Zamówień, tworzenie i przeglądanie „Listy życzeń” i zarządzanie danymi Klienta.
  2. Dostęp do historii Zamówień złożonych po zarejestrowaniu i zalogowaniu się do Konta – zakładka „Moje zakupy” możliwy jest jedynie po zalogowaniu się do Konta.
  3. Poprzez funkcjonalność „Lista życzeń” Klient ma możliwość oznaczenia i zapisania Towarów, którymi jest zainteresowany poprzez wybranie ikonki w kształcie serca przy Towarze.
  4. Dane zapisane na Koncie Klienta są dostępne po wybraniu zakładki „Dane Konta”. Klient ma możliwość zarządzania swoimi danymi: kontaktowymi (zakładka: Informacje Kontaktowe) oraz adresowymi (zakładka: Książka adresowa), po zalogowaniu na Koncie Klienta, w zakładce „Moje Konto”. Zarządzanie danymi przez Klienta następuje przez wybranie opcji „Edytuj” w odpowiednich zakładkach.
  5. Każdy Usługobiorca ma możliwość zadania pytań i uzyskania odpowiedzi w zakresie działalności Sklepu Internetowego, oferty sprzedaży, dostawy oraz usług posprzedażowych w ramach funkcjonalności „Chat” w dni powszednie,  w godzinach funkcjonowania Sklepu Internetowego wskazanych na Stronie Internetowej.  

§ 4.

Składanie zamówienia w Sklepie PlanetaAGD.pl

  1. Złożenie Zamówienia na Towary znajdujące się w ofercie Sklepu PlanetaAGD.pl może nastąpić poprzez:
    1. zarejestrowanie się Klienta zgodnie z postanowieniami Regulaminu, tj. utworzenie Konta Klienta lub
    2. bez Rejestracji Klienta na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie.
  2. Złożenie Zamówienia prowadzi do zawarcia umowy sprzedaży pomiędzy Klientem a Sprzedawcą. W celu zawarcia umowy sprzedaży za pośrednictwem Sklepu PlantetaAGD.pl Klient powinien:
    1. złożyć zamówienie on-line, tj. na stronie sklepu, poprzez Koszyk zamówień - przycisk "dodaj do koszyka";
    2. wpisać dane odbiorcy zamówienia oraz adres, na który ma nastąpić dostawa Towaru, a także wskazać adres e-mail i numer telefonu, pod którym Sprzedawca może skontaktować się z Klientem w sprawach związanych z Zamówieniem; jeżeli Klient ma zarejestrowane Konto wystarczy, że się na nie zaloguje;
    3. wpisać dane do dowodu zakupu (faktura imienna lub faktura VAT). Klient akceptując postanowienia niniejszego Regulaminu, wyraża zgodę na otrzymywanie faktur w formie elektronicznej; faktury wysyłane będą na adres e-mail wskazany przez Klienta;
    4. potwierdzić Zamówienie przyciskiem: „Zamówienie z obowiązkiem zapłaty”;
    5. opłacić Zamówienie w jednym z dostępnych sposobów płatności: przedpłata lub za pobraniem. Osobisty odbiór zamówienia w Lokalu Przedsiębiorcy wymaga wcześniejszej przedpłaty.
  3. Umowa zostaje zawarta w momencie otrzymania przez Klienta Potwierdzenia złożonego zamówienia. Wraz z potwierdzeniem Klient otrzyma treść niniejszego Regulaminu, który stanowi wzór Umowy.

§ 5.

Zamówienia składane telefonicznie

  1. Klient może również złożyć zamówienie telefonicznie. Zamówienie wymaga podania danych, o których mowa w § ust. 2 pkt 2), włącznie z adresem e-mail i numerem telefonu Klienta.
  2. W czasie składania Zamówienia Klient zostanie poinformowany stosownie do treści art. 12 ust. 1 ustawy o Prawach Konsumenta, o przetwarzaniu danych osobowych oraz że wraz z Potwierdzeniem złożonego zamówienia, Klient otrzyma treść niniejszego Regulaminu, który stanowi wzór Umowy.
  3. Zamówienia składane telefonicznie są składane wyłącznie jako zamówienia Klienta bez rejestracji, nawet jeżeli dzwoniący posiada Konto Klienta.
  4. Umowa zostaje zawarta w momencie otrzymania przez Klienta potwierdzenia złożonego zamówienia.
  5. Koszty połączenia telefonicznego wynoszą zgodnie z taryfą operatora usług telefonicznych, z którym Klient ma umowę.

§ 6.

Sposoby zapłaty

  1. Zamówienia złożone w Sklepie PlanetaAGD.pl mogą być opłacone z góry (przed wysłaniem Zamówionego Towaru) lub za pobraniem (przy odbiorze Zamówionego Towaru).
  2. Zapłaty można dokonać:
    1. przelewem w formie przedpłaty w pełnej wartości zamówienia na rachunek bankowy Sprzedawcy o numerze 41 2490 0005 0000 4600 5172 7945 ze wskazaniem w tytule numeru Zamówienia;
    2. za pośrednictwem systemu płatności elektronicznej - operatora PayU lub usługi Inpost Pay;
    3. gotówką w formie pobrania, gdzie należność pobierana jest przez Przewoźnika (kuriera) w momencie dostawy Towarów.
  3. Zamówienia są realizowane w Dni robocze, w godzinach 8:00-16:00.
  4. Wszystkie dostępne i akceptowane środki płatności zaznaczone są w jasny i wyraźny sposób na formularzu w trakcie składania Zamówienia.
  5. Obsługę płatności elektronicznych, o których mowa w ust. 2 lit. b) prowadzi odpowiednio:
    1. dla PayU.pl – PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu, adres: ul. Grunwaldzka 186, 60-166 Poznań, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000274399, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, posiadająca NIP: 7792308495, REGON. 300523444, kapitał zakładowy: 7 789 000,00 zł w całości opłacony;
    2. dla usługi InPost Pay – INPOST Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Krakowie, adres: ul. Pana Tadeusza 4, 30-727 Kraków, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla Krakowa – Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000543759, posiadająca NIP: 6793108059, REGON 360781085, kapitał zakładowy: 116 300 000 zł.

§ 7.

Cena Towarów i koszty dostawy

  1. Informacje o Towarach dostępnych w Sklepie PlanetaAGD.pl stanowią zaproszenie do zawarcia umowy sprzedaży w rozumieniu art. 71 Kodeksu cywilnego.
  2. Wszystkie ceny towarów w Sklepie PlanetaAGD.pl są podawane w walucie złotych polskich (PLN) i zawierają wszelkie podatki typu VAT, cła. Ceny Towarów znajdujące się na stronie Sklepu PlanetaAGD.pl nie zawierają kosztów dostawy.
  3. Koszt dostawy towaru ponosi Klient.
  4. W Koszyku Klient dokonuje wyboru formy dostawy i formy płatności. Przedstawiona wówczas informacja na temat całkowitej wartości Zamówienia uwzględnia wszelkie dodatkowe opłaty za transport, dostawę lub usługi pocztowe bądź jakiekolwiek inne koszty. Koszt dostawy jest zależny od łącznej ceny zamawianych towarów, formy dostawy oraz formy płatności. Kalkulacja ostatecznego kosztu dostarczenia dokonywana jest na etapie składania zamówienia online (w formularzu Zamówienia).
  5. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania na bieżąco zmian zarówno w cenach towarów oferowanych w Sklepie PlanetaAGD.pl, jak i w wysokości kosztów dostawy. Każdorazowa zmiana obowiązuje od momentu jej wprowadzenia i nie narusza praw osób, które już złożyły zamówienia on-line bądź zawarły umowę sprzedaży przed dokonaniem jakichkolwiek wyżej wymienionych zmian w cenach.
  6. W momencie wydania towarów Sprzedawca dostarcza Klientowi fakturę w formie elektronicznej. Na żądanie Klienta, zgłoszone najpóźniej w momencie składania Zamówienia, Sprzedawca wystawia fakturę w formie papierowej.
  7. Faktura w formie elektronicznej wysyłana jest na adres e-mail, który Klient podaje w trakcie rejestracji lub w trakcie składania zamówienia bez rejestracji. W przypadku chęci zmiany adresu do otrzymywania faktur elektronicznych, Klient powinien każdorazowo powiadomić i tym Sprzedawcę wysyłając wiadomość e-mail na adres: kontakt@planetaagd.pl
  8. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za poprawność danych na fakturze  przekazanych przez Klienta. 

§ 8.

Dostawa zamówienia

  1. Zamówiony Towar zostanie dostarczony Klientowi jedynie na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.
  2. W chwili dostawy Sprzedawca dostarcza Towary poprzez przeniesienie fizycznego posiadania Towarów lub kontroli nad nimi na Klienta, bez zbędnej zwłoki, po zawarciu umowy, jednak nie później niż w terminie 30  dni od dnia zawarcia umowy. Miejscem spełnienia świadczenia jest adres podany przez Klienta jako adres do doręczeń zamówionego towaru.
  3. Dostawa jest realizowana za pośrednictwem Przewoźnika wybranego przez Klienta przy składaniu Zamówienia, na adres wskazany przez Klienta w Zamówieniu. W przypadku wyboru jako przewoźnika InPost Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie, adresem Dostawy może być również adres paczkomatu wybranego przez Klienta w momencie składania zamówienia; zaś w przypadku wyboru jako Przewoźnika Poczty Polskiej S.A.: adresem Dostawy może być również adres placówki Poczty Polskiej, stacji Orlen lub Saloniku Ruchu, wybranego przez Klienta w momencie składania zamówienia.
  4. Klient może mieć możliwość odbioru osobistego zamówienia w Lokalu Sprzedawcy, o ile taka możliwość będzie mu przedstawiona do wyboru w czasie składania Zamówienia przy wyborze sposobu dostawy.
  5. Klient jest zobowiązany do podania prawidłowego i dokładnego adresu, pod który ma być dostarczony zamówiony Towar. Miejscem spełnienia świadczenia jest adres podany przez Klienta jako adres do doręczenia zamówionego Towaru.
  6. Sprzedawca nie jest zobowiązany do pokrycia kosztów wysyłki do miejsc przeznaczenia innych niż pierwotny adres dostawy, ani kosztów zwrotu z miejsc docelowych poza Polską.
  7. Z zastrzeżeniem terminu 30 dni na dostarczenie Towarów od dnia zawarcia umowy, o którym mowa w ust. 2, Sprzedawca wskazuje, że przewidywany – szacunkowy – czas:
    1. nadania przesyłki zawierającej Zamawiane Towary to: 1 do 3 dni roboczych od momentu otrzymania przez Sprzedawcę Zamówienia, gdy jako formę płatności Klient wskazał pobranie, lub 1 do 3 dni roboczych od momentu otrzymania płatności za Zamówienie, gdy jako formę płatności Klient wskazał przedpłatę na konto bankowe,
    2. doręczenia wynosi od 1 do 5 dni roboczych, licząc od dnia następującego po nadaniu przesyłki, w zależności od wybranej formy dostawy (Przewoźnika).
      Całkowity i maksymalny termin dostawy Zamówionych Towarów nie może przekroczyć terminu przewidzianego w ust. 2.
  8. Jeżeli Konsument poinformuje Sprzedawcę przed zawarciem umowy, że dostawa przed określonym terminem lub w określonym terminie ma dla niego kluczowe znaczenie albo o innych szczególnych wymaganiach dotyczących Zamówienia, które Sprzedawca powinien wziąć pod uwagę przy realizacji Zamówienia, ust. 7 niniejszego paragrafu nie ma zastosowania, a Sprzedawca może odmówić wykonania umowy jeżeli dostawa Zamówionych Towarów w oznaczonym terminie nie jest możliwa lub nie jest możliwa realizacja Zamówienia, zgodnie ze szczególnymi wymaganiami przedstawionymi przez Konsumenta. W takich przypadkach, jeżeli Sprzedawca odmówił dostawy Towarów lub nie dostarczył towarów w terminie indywidualnie uzgodnionym, Konsument jest uprawniony do natychmiastowego rozwiązania umowy. Po rozwiązaniu umowy Sprzedawca bez zbędnej zwłoki, nie później niż w terminie 14 dni od dnia rozwiązania umowy, dokonuje zwrotu każdej kwoty wpłaconej przez Konsumenta zgodnie z warunkami umowy.
  9. Sprzedawca jest uprawniony do odmowy przyjęcia Zamówienia od Klienta z uzasadnionych przyczyn,  w szczególności w sytuacji:
    1. gdy Klient w przeszłości złożył co najmniej dwukrotnie Zamówienie, które nie zostało następnie przez Klienta odebrane bez wskazania przyczyn i bez poinformowania Sprzedawcy o odstąpieniu od umowy;
    2. okoliczności związane ze złożonym Zamówieniem wskazują na możliwość oszustwa;
    3. braku Towaru w stanach magazynowych Sprzedawcy;
    4. Zamówienie przez ponad 3 dni robocze nie zostało opłacone.

W sytuacji, w której Sprzedawca odmawia przyjęcia Zamówienia, jest on zobowiązany do niezwłocznego zwrotu na rzecz Klienta wszelkich dokonanych przez niego płatności.

§ 9.

Odpowiedzialność z brak zgodności Towarów z umową i rękojmia

  1. W odniesieniu do Konsumentów oraz Przedsiębiorców na prawach konsumenta, Sprzedawca odpowiada za brak zgodności z Towarów z umową na zasadach  uregulowanych w art. 43a i nast. Ustawy o prawach konsumenta. W przypadku stwierdzenia braku zgodności Towaru z umową Konsument ma prawo złożyć reklamacje do Sprzedawcy, w sposób określony w § 10.
  2. Odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu niezgodności Towaru z umową trwa 2 lata od dnia dostarczenia Towaru Konsumentowi.
  3. Odpowiedzialność Sprzedawcy z tytuły rękojmi względem Przedsiębiorców jest wyłączona na podstawie art. 558 zd. 1 Kodeksu cywilnego jest wyłączona.
  4. Sprzedawca nie udziela odrębnej gwarancji (gwarancja sprzedawcy) na sprzedawane Towary w sklepie PlanetaAGD.pl.

§ 10.

Reklamacje

  1. Wszelkie reklamacje, w tym reklamacje dotyczące korzystania z Usług świadczonych drogą elektroniczną, można składać za pośrednictwem adresu mailowego: zwroty@csvk.pl lub telefonicznie do protokołu na nr +48 12 31 20 444. Reklamacje mogą być również składane pisemnie na adres: PlanetaAGD.pl, ul. Poniatowskiego 12, 32-700 Bochnia.
  2. Celem złożenia reklamacji należy skontaktować się ze Sprzedawcą w sposób wskazany w ust. 1 i przekazać następujące informacje:
    1. dane Klienta;
    2. numer zamówienia;
    3. dane kontaktowe dla umożliwienia kontaktu ze strony Sprzedawcy (adres e-mail lub numer telefonu),
    4. żądanie odnośnie preferowanego sposobu rozpoznania reklamacji, zgodnie z ust. 3,
  3. Konsument w ramach reklamacji może żądać od Sprzedawcy: naprawy albo wymiany Towaru z zastrzeżeniem ust. 4.
  4. Konsument może żądać obniżenia jego ceny albo złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy jeżeli:
    1. Sprzedawca odmówił naprawy lub wymiany Towaru;
    2. Sprzedawca nie naprawił lub nie wymienił Towaru;
    3. Sprzedawca próbował naprawić lub wymienić, ale Towar nadal jest niezgodny z umową;
    4. Sprzedawca oświadczył, że nie naprawi lub nie wymieni towaru w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta;
    5. Towar jest istotnie niezgodny z umową.
  5. Celem złożenia reklamacji Konsument może skorzystać z wzoru formularza reklamacyjnego stanowiącego załącznik 2 do Regulaminu.
  6. Do reklamacji Konsument może dołączyć fotografie dokumentujące przyczynę niezgodności Towaru z umową. Na żądanie Sprzedawcy Konsument zobowiązany jest odesłać reklamowane Towary Sprzedawcy na adres wskazany w ust. 1., bez zbędnej zwłoki.
  7. Sprzedawca pokrywa koszty przesyłki, jednak sposób i koszty przesłania reklamowanego Towary powinny być uzgodnione ze Sprzedawcą.
  8. Konsument powinien się również zastosować do wskazówek Sprzedawcy w zakresie odpowiedniego zabezpieczenia przesyłanego Towaru, pod rygorem odrzucenia zgłoszenia reklamacyjnego, jeżeli Towar zostanie trwale uszkodzony w transporcie, a nie został zabezpieczony w sposób zgodny z instrukcjami Sprzedawcy.
  9. Konsument otrzyma odpowiedź na reklamację w terminie 14 dni od jej doręczenia do Sprzedawcy.

§ 11.

Odstąpienie od umowy

  1. Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych poniżej. Prawo odstąpienia od umowy Sprzedaży umożliwia Konsumentowi zapoznanie się z Towarem i ewentualną rezygnację z jego zakupu (dalej: Prawo odstąpienia).
  2. Odstąpienie od umowy następuję przez złożenie Sprzedawcy oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
  3. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy Konsument może złożyć w dowolnej formie, w terminie 14 dni od dnia wydania mu Towaru. Konsument może skorzystać z wzoru oświadczenia o odstąpieniu od umowy, który stanowi Załącznik nr 1 do Regulaminu.
  4. Zapoznanie się z Towarem przez Konsumenta, o którym mowa w ust. 1, powinno przebiegać tak, jakby miało miejsce w sklepie stacjonarnym. Konsument w szczególności nie może używać Towaru na próbę, naruszać trwałych zabezpieczeń Towaru np. plomb. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru. Konsument jest zobowiązany zwrócić Sprzedawcy Towar w stanie niepogorszonym.
  5. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru. Sprzedawca nie jest zobowiązany do pokrycia kosztów odesłania Towaru do Sprzedawcy.
  6. Sprzedawca, z zastrzeżeniem wyjątków przewidzianych w Ustawie o prawach konsumenta zobowiązany jest zwrócić Konsumentowi w terminie do 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży wszystkie dokonane przez Konsumenta płatności.
  7. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. W przypadku wyboru płatności za zamówiony Towar „za pobraniem”, Konsument powinien wskazać Sprzedawcy numer rachunku bankowego, na który Sprzedawca powinien zwrócić Konsumentowi dokonane przez niego płatności.
  8. Jeżeli Konsument wybrał sposób dostarczenia towaru inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
  9. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania towaru z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej, chyba że Sprzedawca zaproponował Konsumentowi, że sam odbierze od niego Towar.
  10. Towar należy odesłać na adres: PlanetaAgd.pl/ CSVK sp. z o.o., ul. Poniatowskiego 12, 32-700 Bochnia.
  11. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Konsumentowi w przypadkach określonych w art. 38 Ustawy o prawach konsumenta. Prawo odstąpienia nie przysługuje Konsumentowi w szczególności w odniesieniu do umów:
    1. w której przedmiotem świadczenia jest towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
    2. w której przedmiotem świadczenia jest towar ulegający szybkiemu zepsuciu lub mający krótki termin przydatności do użycia;
    3. w której przedmiotem świadczenia jest towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
    4. w której przedmiotem świadczenia są towary, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi towarami.

§ 12.

Postanowienia dotyczące Przedsiębiorców

  1. Postanowienia niniejszego paragrafu są skierowane i tym samym wiążą wyłącznie Klienta lub Usługobiorcę niebędącego Konsumentem ani Przedsiębiorcą na prawach Konsumenta. 
  2. Sprzedawcy przysługuje prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej zawarcia. Odstąpienie od Umowy Sprzedaży w tym wypadku może nastąpić bez podania przyczyny i nie rodzi po stronie Klienta żadnych roszczeń w stosunku do Sprzedawcy.
  3. Sprzedawca ma prawo ograniczyć dostępne sposoby płatności, w tym także wymagać dokonania przedpłaty w całości albo części i to niezależnie od wybranego przez Klienta sposobu płatności oraz faktu zawarcia Umowy Sprzedaży.
  4. Usługodawca może wypowiedzieć umowę o świadczenie usługi elektronicznej ze skutkiem natychmiastowym i bez wskazywania przyczyn poprzez przesłanie Usługobiorcy stosownego oświadczenia.
  5. Odpowiedzialność Usługodawcy/Sprzedawcy w stosunku do Usługobiorcy/Klienta, bez względu na jej podstawę prawną, jest ograniczona – zarówno w ramach pojedynczego roszczenia, jak również za wszelkie roszczenia w sumie – do wysokości zapłaconej ceny oraz kosztów dostawy z tytułu Umowy Sprzedaży, nie więcej jednak niż do kwoty jednego tysiąca złotych. Ograniczenie kwotowe, o którym mowa w zdaniu poprzednim, ma zastosowanie do wszelkich roszczeń kierowanych przez Usługobiorcę/Klienta w stosunku do Usługodawcy/Sprzedawcy, w tym także w przypadku braku zawarcia Umowy Sprzedaży lub niezwiązanych z Umową Sprzedaży. Usługodawca/Sprzedawca ponosi odpowiedzialność w stosunku do Usługobiorcy/Klienta tylko za typowe szkody przewidywalne w momencie zawarcia umowy i nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraconych korzyści. Sprzedawca nie ponosi także odpowiedzialności za opóźnienie w doręczeniu przesyłki.
  6. Wszelkie spory powstałe pomiędzy Sprzedawcą/Usługodawcą a Klientem/Usługobiorcą zostają poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedawcy/Usługodawcy.
  7. Odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi za Towar lub braku zgodności Towaru z umową sprzedaży zostaje wyłączona.

§ 13.

Pozasądowe sposoby rozstrzygnięcia sporów

  1. Niezależnie od prowadzenia postępowania reklamacyjnego, Konsument lub przedsiębiorca na prawach konsumenta ma prawo dostępu do pozasądowych procedur rozpatrywania reklamacji i środków zaskarżenia.
  2. W razie nieuznania przez Sprzedawcę reklamacji, a Konsument lub przedsiębiorca na prawach konsumenta nie zgadza z jego decyzją może zwrócić się o mediację lub rozstrzygnięcie do sądu polubownego. Istnieje również możliwość pozasądowego rozstrzygania sporów dotyczących zobowiązań umownych wynikających z internetowych umów sprzedaży zawartych pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym, za pomocą Platformy ODR, która stanowi punkt dostępu dla konsumentów i przedsiębiorców pragnących pozasądowego rozstrzygania sporów objętych Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r. Platforma ODR działająca pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr jest interaktywną stroną internetową, do której możliwy jest elektroniczny i bezpłatny dostęp we wszystkich językach urzędowych instytucji Unii.
  3. Konsument ma prawo do skorzystania z polubownego rozwiązywania sporów konsumenckich.
  4. Szczegóły dotyczące sposobów oraz dostępu do pozasądowych form rozstrzygania sporów znajdują się pod adresami: https://uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php oraz https://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/consumers-dispute-resolution/out-of-court-procedures/index_pl.htm
  5. Dodatkowo pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/ dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR to interaktywna strona internetowa stanowiąca jeden punkt dostępu dla konsumentów i przedsiębiorców pragnących pozasądowo rozwiązać spór (ODR ― Online Dispute Resolution). Za jej pośrednictwem można złożyć skargę dotyczącą towarów lub usług zakupionych przez internet, zarówno w kraju, jak i za granicą. Strona dostępna jest we wszystkich językach Unii, umożliwia też dołączanie odpowiednich dokumentów i ich tłumaczenie.
  6. Powyższe postanowienia określone ust. 1 do 5, mają charakter informacyjny i nie rodzą po stronie Sprzedawcy zobowiązania do skorzystania z pozasądowych sposobów rozwiązywania sporów.

§ 14.

Odbiór zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego

  1. Realizując obowiązek ustawowy Sprzedawca informuje, iż zgodnie z ustawą z dnia 11 września 2015 r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym, jako dystrybutor sprzętu elektronicznego i elektrycznego obowiązany jest do nieodpłatnego odbioru od kupującego zużytego sprzętu pochodzącego z gospodarstw domowych w punkcie sprzedaży przy ul. Poniatowskiego 12, 32-700 Bochnia,
  2. W punkcie sprzedaży zwrotu zużytego sprzętu można dokonać o ile:
    1. zużyty sprzęt jest tego samego rodzaju i pełni te same funkcje co sprzęt sprzedawany,
    2. zużyty sprzęt jest kompletny (za niekompletny zużyty sprzęt uważa się taki, który nie zawiera istotnych, z uwagi na przeznaczenie sprzętu do jakiego został zaprojektowany, części składowych, podzespołów i materiałów eksploatacyjnych, stanowiących cześć́ sprzętu, z którego powstał zużyty sprzęt, w dniu wprowadzenia do obrotu tego sprzętu).

§ 15.

Dane osobowe

  1. Administratorem danych osobowych jest CSVK Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie,
  2. Przetwarzanie danych osobowych odbywa się na zasadach przedstawionych w Polityce Prywatności zamieszonej na Stronie Internetowej.
  3. Klient może kontaktować się ze Sprzedawcą w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych na adres e-mail: rodo@csvk.pl

§ 16.

Postanowienia końcowe

  1. Sprzedawca nie stosuje kodeksu dobrych praktyk.
  2. Wszelkie spory wynikające z korzystania ze Sklepu PlanetaAGD.pl, umów sprzedaży, czy inne kwestie z nimi związane podlegają wyłącznej właściwości sądów polskich.
  3. W sprawach nieuregulowanych w regulaminie mają zastosowanie przepisy prawa polskiego, m.in. Ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeksu cywilny, tj. z dnia 21 czerwca 2024 r. (Dz.U. z 2024 r. poz. 1061) oraz przepisy Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r., tj. z dnia 7 grudnia 2023 r. (Dz.U. z 2023 r. poz. 2759)i Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r., tj. z dnia 6 lutego 2020 r. (Dz.U. z 2020 r. poz. 344)
  4. Usługi posprzedażowe, w szczególności uzyskanie informacji w zakresie zamówionych towarów, realizacji uprawnień Konsumenta oraz inne, dostępne pod nr telefonu +48 12 31 20 444.
  5. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu z ważnych powodów. Zmiany nie będą naruszać praw osób, które złożyły już zamówienia bądź zawarły umowy (sprzedaży / o świadczenie usług drogą elektroniczną) przed dokonaniem ww. zmian. Sprzedawca poinformuje o zmianie Regulaminu z 7-dniowym wyprzedzeniem. W przypadku braku akceptacji zmienionej treści Regulaminu, Usługobiorca może rozwiązać umowę z zachowaniem 7-dniowego okresu wypowiedzenia. 

Załącznik nr 1

WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY 

(wg załącznika nr 2 do Ustawy o prawach konsumenta)

Formularz odstąpienia od umowy

(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

–    Adresat:

CSVK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ (PLANETAAGD.PL),

ul. Poniatowskiego 12, 32-700 Bochnia;

Adres e-mail: sklep@planetaagd.pl 

–    Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących towarów(*) umowy dostawy następujących towarów(*) umowy o dzieło polegającej na wykonaniu następujących towarów(*)/o świadczenie następującej usługi(*)

 

–    Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*)

–    Imię i nazwisko konsumenta(-ów)

–    Adres konsumenta(-ów)

–    Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)

–    Data

(*) Niepotrzebne skreślić. 

Załącznik nr 2

WZÓR FORMULARZA REKLAMACYJNEGO 

FORMULARZ REKLAMACYJNY

Numer Zamówienia: …………………………………………………………………

Data złożenia Zamówienia: …………………………………………………………………

Imię i nazwisko Reklamującego oraz login Konta Klienta (jeśli posiada): …………………………………………………………………

Adres e-mail: …………………………………………………………………

Nr telefonu: …………………………………………………………………

1. Informacje i okoliczności dotyczące przedmiotu reklamacji oraz oznaczenie produktu, którego dotyczy reklamacja [1]

……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

2. Żądanie sposobu załatwienia reklamacji (proszę zaznaczyć preferowany sposób):

a) Naprawa produktu;

b) Wymiana produktu na wolny od wad. [2]

3. W przypadku gdy naprawa produktu lub jego wymiana okaże się niemożliwa proszę o wskazanie alternatywnego sposobu załatwiania: (proszę zaznaczyć jeden z dwóch niżej wskazanych sposobów):

c) Obniżenie ceny produktu;

d) Zwrot pieniędzy za zakup produktu (odstąpienie od umowy).

4. Wyrażam zgodę na zwrot należności na następujący numer rachunku bankowego: [3] ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

______________________ 

Data i podpis Klienta

[1]  Proszę podać wszystkie informacje, które uważają Państwo za istotne do uwzględnienia reklamacji, m.in. nazwę produktu, opis niezgodności towaru z umową, względnie ilość reklamowanego towaru.

[2]  Zgodnie z art. 43d ust. 2 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o Prawach konsumenta (Dz.U. z 2020 r. poz. 287 ze zm.) Przedsiębiorca może dokonać wymiany, gdy konsument żąda naprawy, lub przedsiębiorca może dokonać naprawy, gdy konsument żąda wymiany, jeżeli doprowadzenie do zgodności towaru z umową w sposób wybrany przez konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów dla przedsiębiorcy. Jeżeli naprawa i wymiana są niemożliwe lub wymagałyby nadmiernych kosztów dla przedsiębiorcy, może on odmówić doprowadzenia towaru do zgodności z umową.

[3]  Proszę wpisać jeśli zasadne. Zgodnie z art. 43e ust. 3, 6 i 7 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o Prawach konsumenta (Dz.U. z 2020 r. poz. 287 ze zm.) Przedsiębiorca zwraca konsumentowi kwoty należne wskutek skorzystania z prawa obniżenia ceny niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o obniżeniu ceny. W razie odstąpienia od umowy konsument niezwłocznie zwraca towar przedsiębiorcy na jego koszt. Przedsiębiorca zwraca konsumentowi cenę niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru lub dowodu jego odesłania. Przedsiębiorca dokonuje zwrotu ceny przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.