Szukasz idealnego prezentu? Odkryj nasz prezentownik pełen inspiracji na każdą okazję. Znajdziesz tu pomysły na prezenty dla niej, dla niego, dla ...
Reklamacje
- Wszelkie reklamacje, w tym reklamacje dotyczące korzystania z Usług świadczonych drogą elektroniczną, można składać za pośrednictwem adresu mailowego: zwroty@csvk.pl lub telefonicznie do protokołu na nr +48 12 31 20 444. Reklamacje mogą być również składane pisemnie na adres: PlanetaAGD.pl, ul. Poniatowskiego 12, 32-700 Bochnia.
- Celem złożenia reklamacji należy skontaktować się ze Sprzedawcą w sposób wskazany w ust. 1 i przekazać następujące informacje:
- dane Klienta;
- numer zamówienia;
- dane kontaktowe dla umożliwienia kontaktu ze strony Sprzedawcy (adres e-mail lub numer telefonu),
- żądanie odnośnie preferowanego sposobu rozpoznania reklamacji, zgodnie z ust. 3,
- Konsument w ramach reklamacji może żądać od Sprzedawcy: naprawy albo wymiany Towaru z zastrzeżeniem ust. 4.
- Konsument może żądać obniżenia jego ceny albo złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy jeżeli:
- Sprzedawca odmówił naprawy lub wymiany Towaru;
- Sprzedawca nie naprawił lub nie wymienił Towaru;
- Sprzedawca próbował naprawić lub wymienić, ale Towar nadal jest niezgodny z umową;
- Sprzedawca oświadczył, że nie naprawi lub nie wymieni towaru w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta;
- Towar jest istotnie niezgodny z umową.
- Celem złożenia reklamacji Konsument może skorzystać z wzoru formularza reklamacyjnego stanowiącego załącznik 2 do Regulaminu.
- Do reklamacji Konsument może dołączyć fotografie dokumentujące przyczynę niezgodności Towaru z umową. Na żądanie Sprzedawcy Konsument zobowiązany jest odesłać reklamowane Towary Sprzedawcy na adres wskazany w ust. 1., bez zbędnej zwłoki.
- Sprzedawca pokrywa koszty przesyłki, jednak sposób i koszty przesłania reklamowanego Towary powinny być uzgodnione ze Sprzedawcą.
- Konsument powinien się również zastosować do wskazówek Sprzedawcy w zakresie odpowiedniego zabezpieczenia przesyłanego Towaru, pod rygorem odrzucenia zgłoszenia reklamacyjnego, jeżeli Towar zostanie trwale uszkodzony w transporcie, a nie został zabezpieczony w sposób zgodny z instrukcjami Sprzedawcy.
- Konsument otrzyma odpowiedź na reklamację w terminie 14 dni od jej doręczenia do Sprzedawcy.