Blog

Reklamacje

  1. Wszelkie reklamacje, w tym reklamacje dotyczące korzystania z Usług świadczonych drogą elektroniczną, można składać za pośrednictwem adresu mailowego: zwroty@csvk.pl lub telefonicznie do protokołu na nr +48 12 31 20 444. Reklamacje mogą być również składane pisemnie na adres: PlanetaAGD.pl, ul. Poniatowskiego 12, 32-700 Bochnia.

  2. Celem złożenia reklamacji należy skontaktować się ze Sprzedawcą w sposób wskazany w ust. 1 i przekazać następujące informacje:
    1. dane Klienta;
    2. numer zamówienia;
    3. dane kontaktowe dla umożliwienia kontaktu ze strony Sprzedawcy (adres e-mail lub numer telefonu),
    4. żądanie odnośnie preferowanego sposobu rozpoznania reklamacji, zgodnie z ust. 3,
  3. Konsument w ramach reklamacji może żądać od Sprzedawcy: naprawy albo wymiany Towaru z zastrzeżeniem ust. 4.

  4. Konsument może żądać obniżenia jego ceny albo złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy jeżeli:
    1. Sprzedawca odmówił naprawy lub wymiany Towaru;
    2. Sprzedawca nie naprawił lub nie wymienił Towaru;
    3. Sprzedawca próbował naprawić lub wymienić, ale Towar nadal jest niezgodny z umową;
    4. Sprzedawca oświadczył, że nie naprawi lub nie wymieni towaru w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta;
    5. Towar jest istotnie niezgodny z umową.
  5. Celem złożenia reklamacji Konsument może skorzystać z wzoru formularza reklamacyjnego stanowiącego załącznik 2 do Regulaminu.

  6. Do reklamacji Konsument może dołączyć fotografie dokumentujące przyczynę niezgodności Towaru z umową. Na żądanie Sprzedawcy Konsument zobowiązany jest odesłać reklamowane Towary Sprzedawcy na adres wskazany w ust. 1., bez zbędnej zwłoki.

  7. Sprzedawca pokrywa koszty przesyłki, jednak sposób i koszty przesłania reklamowanego Towary powinny być uzgodnione ze Sprzedawcą.

  8. Konsument powinien się również zastosować do wskazówek Sprzedawcy w zakresie odpowiedniego zabezpieczenia przesyłanego Towaru, pod rygorem odrzucenia zgłoszenia reklamacyjnego, jeżeli Towar zostanie trwale uszkodzony w transporcie, a nie został zabezpieczony w sposób zgodny z instrukcjami Sprzedawcy.

  9. Konsument otrzyma odpowiedź na reklamację w terminie 14 dni od jej doręczenia do Sprzedawcy.

WZÓR FORMULARZA REKLAMACYJNEGO